آمازون تبلیغات تلویزیونی حمایت‌شده را به بریتانیا گسترش می‌دهد و موفقیت ایالات متحده را منعکس می‌کند

آمازون در حال پخش تبلیغات تلویزیونی تحت حمایت خود در بریتانیا است که در حال حاضر در مرحله بتا است، پس از عرضه موفقیت آمیز در بازار ایالات متحده.

چرا ما اهمیت می دهیم. این حرکت فرصت‌های تبلیغاتی جدیدی را برای مارک‌ها در پلتفرم‌های پخش محبوب مانند Freevee و Twitch باز می‌کند و از داده‌های گسترده آمازون برای ارائه تبلیغات هدفمند استفاده می‌کند.

جزئیات.

  • در دسترس فروشندگان در رجیستری برند آمازون، فروشندگان، آژانس ها و مارک های آمریکایی که در آمازون نمی فروشند.
  • برخی از دسته‌ها، مانند بهداشت و مراقبت شخصی، واجد شرایط نیستند.
آمازون تبلیغات تلویزیونی حمایت‌شده را به بریتانیا گسترش می‌دهد و موفقیت ایالات متحده را منعکس می‌کند

بین خطوط. داده‌های خرید و استریم شخص اول آمازون امکان هدف‌یابی دقیق را فراهم می‌کند و به طور بالقوه اثربخشی تبلیغات را افزایش می‌دهد.

استثناها. برندها باید دستورالعمل‌ها و سیاست‌های پذیرش آمازون را قبل از راه‌اندازی کمپین‌ها بررسی کنند، زیرا دسته‌بندی‌های محصولات خاص محدود شده‌اند.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


تصویر بزرگ. این گسترش منعکس کننده نفوذ فزاینده آمازون در تبلیغات دیجیتال است و مدل های سنتی تبلیغات تلویزیونی را به چالش می کشد.

چه چیزی را تماشا کنیم. چگونه برندهای بریتانیایی با این مسیر تبلیغاتی جدید سازگار می شوند و آیا این امر بر استراتژی های بازاریابی کلی آنها تأثیر می گذارد یا خیر.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link