آمازون ادز امروز از ویژگیهای جدید هوش مصنوعی با هدف کمک به تبلیغکنندگان برای ایجاد محتوای ویدیویی و تصویری جذابتر رونمایی کرد.
- این ابزارها شامل قابلیتهای تولید ویدئو و تصویر زنده است که هر دو در حال حاضر در نسخه بتا برای تبلیغکنندگان منتخب ایالات متحده هستند.
چرا ما اهمیت می دهیم. زمان و هزینه برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت خوب برای کمپین ها چالش های بزرگی هستند. این ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی این چالشهای کلیدی را برطرف میکنند.
با اعداد.
- طبق یک مطالعه Wyzowl، 89٪ از مصرف کنندگان مایلند در سال 2024 ویدیوهای بیشتری از برندها ببینند.
- کسب و کارها کمبود زمان و هزینه را به عنوان موانع اصلی بازاریابی ویدیویی ذکر می کنند.
چگونه کار می کند.
- تولیدکننده ویدیو با استفاده از یک تصویر محصول واحد، محتوای ویدیویی سفارشی را در چند دقیقه ایجاد میکند.
- تصویر زنده به برندها اجازه میدهد تا تصاویر کوتاه و متحرک کمپین را به سرعت تولید کنند.
چیزی که آنها می گویند. جی ریچمن، معاون محصول و فناوری آمازون ادز، گفت: «تولیدکننده ویدیو یک نوآوری معنادار دیگر است که از هوش مصنوعی مولد برای الهام بخشیدن به خلاقیت و ارائه ارزش بیشتر هم برای تبلیغکنندگان و هم برای خریداران استفاده میکند.»
بین خطوط. این ابزارها بخشی از مجموعه رو به رشد آمازون از راهحلهای هوش مصنوعی مولد هستند، شبیه به روشی که همه غولهای فناوری دیگر همچنان به راهحلهای بیشتر هوش مصنوعی متمایل میشوند.
بعدش چی آمازون قصد دارد این ویژگی ها را بر اساس بازخورد تبلیغ کنندگان بتا قبل از انتشار گسترده تر اصلاح کند.
جدید در زمین موتورهای جستجو