آشنایی دانش آموزان دبیرستانی با کنترل نسخه، ادغام مستمر و تضمین کیفیت

نویسندگان:

(1) جوزف لاتسا، گروه علوم کامپیوتر دانشگاه ایالتی وین، دیترویت MI ایالات متحده آمریکا ([email protected])

(2) Aadi Huria، ارشد، کانتون دبیرستان سالم، MI ایالات متحده آمریکا ([email protected])

(3) دیپاک راجو، دبیرستان سالم، کانتون MI ایالات متحده آمریکا ([email protected]).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

پیش نیازهای پروژه

اجرای پروژه

بینش و تأملات

نتیجه گیری، قدردانی و مراجع

خلاصه

مفاهیم مهندسی نرم افزار مانند کنترل نسخه، ادغام پیوسته و تست واحد اغلب در برنامه های درسی علوم کامپیوتر کالج تا سال سوم تحصیل، پس از اتمام چندین ترم دوره برنامه نویسی ارائه نمی شود. در سراسر تابستان 2023، دو دانش‌آموز دبیرستانی در آزمایشگاه ما در دانشگاه ایالتی وین، جایی که من دستیار پژوهشی فارغ‌التحصیل و دکترا هستم، داوطلب شدند. دانشجوی رشته کامپیوتر دانش آموزان AP Computer Science را خوانده بودند اما هیچ تجربه قبلی در زمینه مهندسی نرم افزار یا تست نرم افزار نداشتند. این مقاله تجربیات ما را در ابداع یک پروژه گروهی برای آموزش مهارت های مهندسی نرم افزار لازم برای پیاده سازی تست های خودکار که به طور معناداری به پروژه های محاسباتی علمی منبع باز توسعه یافته در ارتباط با آزمایشگاه ما کمک می کند، مستند می کند. مفاهیم را شرح می دهیم …

Source link